PRACA
As the Quality Manager, you will play a pivotal role in enhancing our quality assurance processes and systems to support our local and global operations. You will be responsible for overseeing our Quality Department, ensuring the secure and efficiency of quality processes within whole supply chain.
Key Responsibilities:
- Maintains quality assurance objectives complementary to corporate policies and goals
- Understanding customer needs and requirements to develop effective quality control processes
- Setting requirements for raw material or intermediate products for suppliers and monitoring their compliance
- Implementing methods to inspect, test and evaluate products and production equipment
- Devise and review specifications for products or processes
- Collaborate with engineering to review project readiness and the purchasing of a supplier management strategy
- Analyze and resolve process quality issues and needs as they relate to process performance and quality requirements
- Supervise inspectors, technicians and other staff and provide guidance and feedback
- Oversee all product development procedures to identify deviations from quality standards
- Training and managing production line staff in production practices and quality assessment of goods
- Eliminating products that are not up to standards and finding the reasons for product problems
- Approve the right products or reject defectives
- Submit detailed reports to appropriate executives
- Collaborate within Hunter Douglas Group matrix organization.
- Travel to suppliers to ensure quality and process capacities are met
Requirements:
- BS in Engineering, Quality, Business or related degree
- Proven experience as quality manager
- In depth understanding of quality control procedures and relevant legal standards
- Certification of quality control is a strong advantage
- Excellent organizational and leadership skills
- Ability to manage and prioritize multiple projects and tasks effectively
- Very good knowledge of English - minimum level B2
Benefits:
- Competitive salary and benefits package
- Opportunities for professional growth and development
- Collaborative and supportive work environment
Join our team and be a part of our success story. Apply now to propel your career as Quality Manager in an exciting international manufacturing company!
Co oferujemy?
-
Stabilne zatrudnienie BEZPOŚREDNIO w strukturach naszej firmy, która jest na rynku od ponad 30 lat
-
PRZEJRZYSTY system wynagradzania i premiowania
-
BENEFITY: Medicover Sport, ubezpieczenie grupowe Uniqa
-
PŁATNY PROGRAM POLECEŃ, dzięki któremu możesz otrzymać aż 700 zł netto za polecenie znajomego!
-
DARMOWY transport dla pracowników z Gliwic, Zabrza, Bytomia
-
Możliwość ROZWOJU ZAWODOWEGO poprzez udział w rekrutacjach wewnętrznych
-
Niekorporacyjną kulturę pracy
Czego oczekujemy od Ciebie ?
-
Doświadczenia w dziale Kontroli Jakości lub branży produkcyjnej
-
Zaangażowania w wykonywaniu codziennych obowiązków i pozytywnego nastawienia do pracy
-
Umiejętności pracy w grupie
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
-
przeprowadzanie kontroli jakości produktów na poszczególnych etapach produkcji
-
kontrola produktów finalnych
-
informowanie o występujących niezgodnościach i udział w rozwiązywaniu problemów jakościowych
-
prowadzenie dokumentacji jakościowej
-
inicjowanie i prowadzenie działań korygujących i zapobiegawczych
.
Twój zakres obowiązków
- kontakt telefoniczny i mailowy z klientami w języku francuskim,
- wyjaśnianie otrzymywanych zamówień,
- doradztwo produktowe,
- udzielanie informacji na temat dostaw,
- obsługa i budowanie długotrwałych relacji z Partnerami Biznesowymi,
- informowanie klientów o dostępnych rozwiązaniach bieżących problemów,
- rozwiązywanie sytuacji problemowych dotyczących wspieranego obszaru biznesowego,
- realizacja zleceń oraz prace administracyjne,
- ścisła współpraca z innymi działami w organizacji.
Nasze wymagania
- bardzo dobra znajomość języka francuskiego,
- otwartość i komunikatywność,
- dobra organizacja czasu pracy,
- umiejętność pracy w zespole.
Mile widziane
- doświadczenie na podobnym stanowisku w branży osłon przeciwsłonecznych,
- zmysł techniczny.
To oferujemy
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w stale rozwijającej się organizacji
- bardzo życzliwą i swobodą atmosferę,
- ubezpieczenie grupowe,
- program poleceń pracowniczych,
- dofinansowane do pakietów sportowych Medicover Sport,
- komfortową przestrzeń biurową.
Jako Koordynator IT będziesz odgrywać kluczową rolę w ulepszaniu naszych systemów informatycznych i infrastruktury w celu wsparcia naszych lokalnych i globalnych operacji. Będziesz odpowiedzialny za nadzorowanie naszego działu IT, zapewniając bezpieczne i wydajne działanie wszystkich systemów IT, sieci i platform.
Kluczowe obowiązki:
- Wdrażanie projektów IT zgodnie ze strategią rozwoju i inicjatywami zgodnymi z celami biznesowymi
- Współpraca w ramach grupy kapitałowej Hunter Douglas Group. - Kieruj zespołem specjalistów IT
- Nadzoruj projektowanie, wdrażanie i konserwację infrastruktury i systemów IT
- Zapewnij bezpieczeństwo danych i zgodność z odpowiednimi przepisami i normami
- Oceniaj i rekomenduj nowe technologie w celu zwiększenia wydajności i efektywności
- Kieruj ciągłym doskonaleniem i innowacjami w procesach i rozwiązaniach IT
Wymagania:
- Tytuł licencjata z informatyki, technologii informacyjnej lub pokrewnej dziedziny (preferowany tytuł magistra)
- Udowodnione doświadczenie zawodowe jako lider IT w przemyśle produkcyjnym lub podobnym
- Znajomość systemów IT, systemów ERP, sieci i protokołów bezpieczeństwa
- Dobre umiejętności przywódcze i komunikacyjne
- Zdolność do efektywnego zarządzania i ustalania priorytetów wielu projektów i zadań
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego - minimalny poziom B2
Korzyści:
- Konkurencyjne wynagrodzenie i pakiet świadczeń
- Możliwości rozwoju zawodowego (i awansu na IT Managera)
- Współpracujące i wspierające środowisko pracy
Dołącz do naszego zespołu i bądź częścią naszej historii sukcesu. Złóż wniosek już teraz, aby rozwinąć swoją karierę jako Koordynator IT w ekscytującej międzynarodowej firmie produkcyjnej!
Właśnie postawiłeś pierwszy krok, aby rozpocząć pracę jako Pracownik Produkcji w firmie DROMA.
Poniżej znajdziesz formularz, który pomoże nam w kontakcie z Tobą. Wypełnij proszę poniższe dane i poczekaj na telefon z naszej strony.
Obiecujemy, że odezwiemy się do Ciebie w najbliższym czasie.