PRACA

Specjalista ds. obsługi klienta z j. niderlandzkim Mniej Więcej

Twój zakres obowiązków

  • kontakt telefoniczny i mailowy z klientami w języku niderlandzkim
  • obsługa i budowanie długotrwałych relacji z Partnerami Biznesowymi
  • realizacja zleceń oraz prace administracyjne
  • rozwiązywanie sytuacji problemowych dotyczących wspieranego obszaru biznesowego
  • przetwarzanie dokumentacji i wprowadzanie danych do systemu
  • przygotowywanie sprawozdań i raportów
  • ścisła współpraca z innymi działami w organizacji

Nasze wymagania

  • bardzo dobra znajomość języka niderlandzkiego
  • umiejętność pracy w zespole
  • zdolności analityczne
  • dbałość o szczegóły

To oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w stale rozwijającej się organizacji
  • bardzo życzliwą i swobodą atmosferę,
  • ubezpieczenie grupowe,
  • program poleceń pracowniczych,
  • dofinansowane do pakietów sportowych Medicover Sport,
  • komfortową przestrzeń biurową.
Aplikuj do pracy
Inżynier R&D/ Konstruktor Mniej Więcej

Inżynier R&D/ Konstruktor

 

Zakres obowiązków:

  • Projektowanie i rozwój produktów w środowisku SolidWorks
  • Tworzenie dokumentacji technicznej (2D i 3D)
  • Współpraca z działem handlowym i produkcją w zakresie wdrażania nowych rozwiązań
  • Prowadzenie testów i analiz konstrukcyjnych
  • Przygotowywanie modeli do druku 3D oraz prototypowanie w celu weryfikacji koncepcji
  • Wsparcie techniczne dla innych działów firmy
  • Poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań w zakresie konstrukcji osłon przeciwsłonecznych
  • Kontakt z dostawcami komponentów i podwykonawcami

 

Wymagania:

  • Min. 3-letnie doświadczenie na stanowisku konstruktora (preferowane w branży osłon przeciwsłonecznych lub pokrewnych)
  • Bardzo dobra znajomość SolidWorks
  • Umiejętność tworzenia dokumentacji technicznej
  • Znajomość procesów produkcyjnych i materiałoznawstwa
  • Znajomość języka angielskiego
  • Kreatywność i umiejętność rozwiązywania problemów technicznych
  • Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielność w działaniu

To oferujemy

  • możliwości rozwoju zawodowego
  • bardzo życzliwą i swobodą atmosferę,
  • ubezpieczenie grupowe,
  • program poleceń pracowniczych,
  • dofinansowane do pakietów sportowych Medicover Sport,
  • komfortową przestrzeń biurową.
Aplikuj do pracy
HR Manager Mniej Więcej

POSITION: HR Manager

DEPARTMENT: Human Resources

 

Education and experience:

  • education: higher education, degree in Human Resources or relevant field
  • work experience: 5 years work experience as an HR Manager/HR BP preferred in production company

Main required skills/competences:

  • foreign language (level of fluency): min. B2 level of fluency in English
  • computer skills/programmes: strong knowledge of Microsoft Excel, Word, Outlook
  • other: broad knowledge of labour law

Interpersonal skills/personal attributes:

  • solid understanding of labour legislation and payroll process
  • excellent verbal and written communication skills
  • excellent organizational skills, with an ability to prioritize important projects and to work autonomously.
  • good problem-solving abilities
  • team management skills
  • creativity in solving problems and innovative approach to HR projects

Main duties/responsibilities:

  • realization of global HR strategies and processes within plant
  • managing HR team (5 people) and supervision of implemented projects
  • designing and implementing processes related to recruitment, training, talent development, employee evaluation and motivational systems
  • implementation of recruitment plans, forecast hiring needs, conducting interviews
  • compensation and benefits plan management (reviewing salaries, job grading, preparing and budgeting process of increase, policies of bonuses and benefits e.g. life insurance, medical package, sport cards)
  • monitoring and analyzing key HR indicators (e.g. turnover, sickness, engagement, tcir ) and recommending improvement actions
  • supporting management staff in solving personnel problems, HR advice
  • building an organizational culture based on global values, initiating activities to increase employee commitment, strengthen their satisfaction and build the employer's brand
  • supervising the payroll area, deliver correctness of data, close cooperation with payroll supplier
  • preparation and implementation of employee onboarding and offboarding process
  • ensuring compliance with legal changes, preparation of required regulations and procedures
  • preparation HR documents (e.g. employment contracts, terminations, certificates of employment and remuneration)
  • cooperation with external institution e.g. Social Insurance, Tax Office, Statistics Office, temporary agency, legalization office etc
  • organization and coordination of employee events supporting integration and a positive atmosphere in the company
  • preparing summaries, reports and analyzes to Financial Director
  • supporting organizations in transformation processes, including digitization of HR processes and implementation new initiatives
  • effective communication and alignment between local and global HR initiatives

 

 

 

 

What we offer:

  • Opportunities for professional growth and development
  • Collaborative and supportive work environment
  • Benefits package
Aplikuj do pracy
Koordynator Działu IT Mniej Więcej

Jako Koordynator IT będziesz odgrywać kluczową rolę w ulepszaniu naszych systemów informatycznych i infrastruktury w celu wsparcia naszych lokalnych i globalnych operacji. Będziesz odpowiedzialny za nadzorowanie naszego działu IT, zapewniając bezpieczne i wydajne działanie wszystkich systemów IT, sieci i platform.


 

Kluczowe obowiązki:

- Wdrażanie projektów IT zgodnie ze strategią rozwoju i inicjatywami zgodnymi z celami biznesowymi

- Współpraca w ramach grupy kapitałowej Hunter Douglas Group. - Kieruj zespołem specjalistów IT

- Nadzoruj projektowanie, wdrażanie i konserwację infrastruktury i systemów IT

- Zapewnij bezpieczeństwo danych i zgodność z odpowiednimi przepisami i normami

- Oceniaj i rekomenduj nowe technologie w celu zwiększenia wydajności i efektywności

- Kieruj ciągłym doskonaleniem i innowacjami w procesach i rozwiązaniach IT


 

Wymagania:

- Tytuł licencjata z informatyki, technologii informacyjnej lub pokrewnej dziedziny (preferowany tytuł magistra)

- Udowodnione doświadczenie zawodowe jako lider IT w przemyśle produkcyjnym lub podobnym

- Znajomość systemów IT, systemów ERP, sieci i protokołów bezpieczeństwa

- Dobre umiejętności przywódcze i komunikacyjne

- Zdolność do efektywnego zarządzania i ustalania priorytetów wielu projektów i zadań

- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego - minimalny poziom B2


 

Korzyści:

- Konkurencyjne wynagrodzenie i pakiet świadczeń

- Możliwości rozwoju zawodowego (i awansu na IT Managera)

- Współpracujące i wspierające środowisko pracy

 


 

Dołącz do naszego zespołu i bądź częścią naszej historii sukcesu. Złóż wniosek już teraz, aby rozwinąć swoją karierę jako Koordynator IT w ekscytującej międzynarodowej firmie produkcyjnej!

Aplikuj do pracy
PRACOWNIK PRODUKCJI Mniej Więcej

Właśnie postawiłeś pierwszy krok, aby rozpocząć pracę jako Pracownik Produkcji w firmie DROMA.

Poniżej znajdziesz formularz, który pomoże nam w kontakcie z Tobą. Wypełnij proszę poniższe dane i poczekaj na telefon z naszej strony.

Zadania na stanowisku:

· Montaż i pakowanie gotowych komponentów/ obsługa maszyn

· Terminowa realizacja zleconych prac

· Przestrzeganie zasad BHP

· Utrzymywanie porządku na stanowisku pracy

 

To oferujemy

· Rynkowe wynagrodzenie + comiesięczna premia regulaminowa

· Komfortowe warunki pracy – nowa hala, brak uciążliwych warunków pracy, np. oparów, substancji toksycznych,

· Świetnej jakości odzież robocza, nowoczesny park maszynowy

· Praca w systemie 2 zmianowym od poniedziałku do piątku (6-14/14-22)

· Brak nocek

· Darmowy dojazd do pracy autobusem pracowniczym

· Dofinansowanie do ubezpieczenia grupowego i pakietów sportowych

· Paczki dla dzieci, np. z okazji Mikołajek,

· Możliwość długotrwałego zatrudnienia,

· Nauka trenera podczas okresu próbnego.

 

Nasze wymagania

· Skrupulatność i sumienność

· Umiejętność posługiwania się elektronarzędziami

 

Mile widziane

· Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku

Aplikuj do pracy
SZUKAMY KIEROWCÓW Mniej Więcej

Drogi Kandydacie,

 

Cieszymy się, że zainteresowała Cię nasza wiadomość.

Właśnie postawiłeś pierwszy krok, aby rozpocząć pracę

jako Kierowca kat. B w firmie DROMA.

Poniżej znajdziesz formularz, który pomoże nam w kontakcie z Tobą.
Wypełnij proszę poniższe dane i poczekaj na telefon z naszej strony.
Obiecujemy, że odezwiemy się do Ciebie w najbliższym czasie.

Jeśli posiadasz uprawnienia do kierowania pojazdami na kat. C, C+E 

lub D, również się nie krępuj.

Zostaw swój numer telefonu, aby poznać inne możliwości rozwoju w naszej firmie.

Aplikuj do pracy