PRACA

Asystent ds. wycen i ofertowania Mniej Więcej

Dołącz do naszego zespołu!

Rekrutujemy na stanowisko: Asystent ds. wycen i ofertowania

Główne zadania na stanowisku:

  • tworzenie kalkulacji kosztowych

  • analiza dokumentacji technicznej pod kątem możliwości wykonania i wyceny

  • zarządzanie procesem obiegu dokumentacji

  • przygotowywania dokumentacji do klienta i na produkcję

  • obsługa naszego systemu informatycznego

     

Aplikuj, jeśli:

  • praca z liczbami i danymi technicznymi nie jest dla Ciebie niczym strasznym

  • jesteś osobą pracowitą, która sumiennie wykonuje powierzone obowiązki

  • jesteś osobą zorganizowaną i dyspozycyjną

  • lubisz pracować w zespole, ale cenisz sobie również pracę indywidualną

  • jesteś osobą wykazującą inicjatywę w działaniu, praca pod presją czasu i w stresie nie sprawia Ci problemu

     

To oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w stale rozwijającej się organizacji

  • bardzo życzliwą i swobodą atmosferę,

  • ubezpieczenie grupowe,

  • program poleceń pracowniczych,

  • dofinansowane do pakietów sportowych Medicover Sport,

  • komfortową przestrzeń biurową.

Aplikuj do pracy
Inżynier R&D/ Konstruktor Mniej Więcej

Inżynier R&D/ Konstruktor

 

Zakres obowiązków:

  • Projektowanie i rozwój produktów w środowisku SolidWorks
  • Tworzenie dokumentacji technicznej (2D i 3D)
  • Współpraca z działem handlowym i produkcją w zakresie wdrażania nowych rozwiązań
  • Prowadzenie testów i analiz konstrukcyjnych
  • Przygotowywanie modeli do druku 3D oraz prototypowanie w celu weryfikacji koncepcji
  • Wsparcie techniczne dla innych działów firmy
  • Poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań w zakresie konstrukcji osłon przeciwsłonecznych
  • Kontakt z dostawcami komponentów i podwykonawcami

 

Wymagania:

  • Min. 3-letnie doświadczenie na stanowisku konstruktora (preferowane w branży osłon przeciwsłonecznych lub pokrewnych)
  • Bardzo dobra znajomość SolidWorks
  • Umiejętność tworzenia dokumentacji technicznej
  • Znajomość procesów produkcyjnych i materiałoznawstwa
  • Znajomość języka angielskiego
  • Kreatywność i umiejętność rozwiązywania problemów technicznych
  • Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielność w działaniu

To oferujemy

  • możliwości rozwoju zawodowego
  • bardzo życzliwą i swobodą atmosferę,
  • ubezpieczenie grupowe,
  • program poleceń pracowniczych,
  • dofinansowane do pakietów sportowych Medicover Sport,
  • komfortową przestrzeń biurową.
Aplikuj do pracy
HR Manager Mniej Więcej

POSITION: HR Manager

DEPARTMENT: Human Resources

 

Education and experience:

  • education: higher education, degree in Human Resources or relevant field
  • work experience: 5 years work experience as an HR Manager/HR BP preferred in production company

Main required skills/competences:

  • foreign language (level of fluency): min. B2 level of fluency in English
  • computer skills/programmes: strong knowledge of Microsoft Excel, Word, Outlook
  • other: broad knowledge of labour law

Interpersonal skills/personal attributes:

  • solid understanding of labour legislation and payroll process
  • excellent verbal and written communication skills
  • excellent organizational skills, with an ability to prioritize important projects and to work autonomously.
  • good problem-solving abilities
  • team management skills
  • creativity in solving problems and innovative approach to HR projects

Main duties/responsibilities:

  • realization of global HR strategies and processes within plant
  • managing HR team (5 people) and supervision of implemented projects
  • designing and implementing processes related to recruitment, training, talent development, employee evaluation and motivational systems
  • implementation of recruitment plans, forecast hiring needs, conducting interviews
  • compensation and benefits plan management (reviewing salaries, job grading, preparing and budgeting process of increase, policies of bonuses and benefits e.g. life insurance, medical package, sport cards)
  • monitoring and analyzing key HR indicators (e.g. turnover, sickness, engagement, tcir ) and recommending improvement actions
  • supporting management staff in solving personnel problems, HR advice
  • building an organizational culture based on global values, initiating activities to increase employee commitment, strengthen their satisfaction and build the employer's brand
  • supervising the payroll area, deliver correctness of data, close cooperation with payroll supplier
  • preparation and implementation of employee onboarding and offboarding process
  • ensuring compliance with legal changes, preparation of required regulations and procedures
  • preparation HR documents (e.g. employment contracts, terminations, certificates of employment and remuneration)
  • cooperation with external institution e.g. Social Insurance, Tax Office, Statistics Office, temporary agency, legalization office etc
  • organization and coordination of employee events supporting integration and a positive atmosphere in the company
  • preparing summaries, reports and analyzes to Financial Director
  • supporting organizations in transformation processes, including digitization of HR processes and implementation new initiatives
  • effective communication and alignment between local and global HR initiatives

 

 

 

 

What we offer:

  • Opportunities for professional growth and development
  • Collaborative and supportive work environment
  • Benefits package
Aplikuj do pracy
Quality Manager Mniej Więcej

As the Quality Manager, you will play a pivotal role in enhancing our quality assurance processes and systems to support our local and global operations. You will be responsible for overseeing our Quality Department, ensuring the secure and efficiency of quality processes within whole supply chain.

 

Key Responsibilities:

  • Maintains quality assurance objectives complementary to corporate policies and goals
  • Understanding customer needs and requirements to develop effective quality control processes
  • Setting requirements for raw material or intermediate products for suppliers and monitoring their compliance
  • Implementing methods to inspect, test and evaluate products and production equipment
  • Devise and review specifications for products or processes
  • Collaborate with engineering to review project readiness and the purchasing of a supplier management strategy
  • Analyze and resolve process quality issues and needs as they relate to process performance and quality requirements
  • Supervise inspectors, technicians and other staff and provide guidance and feedback
  • Oversee all product development procedures to identify deviations from quality standards
  • Training and managing production line staff in production practices and quality assessment of goods
  • Eliminating products that are not up to standards and finding the reasons for product problems
  • Approve the right products or reject defectives
  • Submit detailed reports to appropriate executives
  • Collaborate within Hunter Douglas Group matrix organization.
  • Travel to suppliers to ensure quality and process capacities are met

 

Requirements:

  • BS in Engineering, Quality, Business or related degree
  • Proven experience as quality manager
  • In depth understanding of quality control procedures and relevant legal standards
  • Certification of quality control is a strong advantage
  • Excellent organizational and leadership skills
  • Ability to manage and prioritize multiple projects and tasks effectively
  • Very good knowledge of English - minimum level B2

 

Benefits:

  • Competitive salary and benefits package
  • Opportunities for professional growth and development
  • Collaborative and supportive work environment

 

Join our team and be a part of our success story. Apply now to propel your career as Quality Manager in an exciting international manufacturing company!

Aplikuj do pracy
Koordynator Działu IT Mniej Więcej

Jako Koordynator IT będziesz odgrywać kluczową rolę w ulepszaniu naszych systemów informatycznych i infrastruktury w celu wsparcia naszych lokalnych i globalnych operacji. Będziesz odpowiedzialny za nadzorowanie naszego działu IT, zapewniając bezpieczne i wydajne działanie wszystkich systemów IT, sieci i platform.


 

Kluczowe obowiązki:

- Wdrażanie projektów IT zgodnie ze strategią rozwoju i inicjatywami zgodnymi z celami biznesowymi

- Współpraca w ramach grupy kapitałowej Hunter Douglas Group. - Kieruj zespołem specjalistów IT

- Nadzoruj projektowanie, wdrażanie i konserwację infrastruktury i systemów IT

- Zapewnij bezpieczeństwo danych i zgodność z odpowiednimi przepisami i normami

- Oceniaj i rekomenduj nowe technologie w celu zwiększenia wydajności i efektywności

- Kieruj ciągłym doskonaleniem i innowacjami w procesach i rozwiązaniach IT


 

Wymagania:

- Tytuł licencjata z informatyki, technologii informacyjnej lub pokrewnej dziedziny (preferowany tytuł magistra)

- Udowodnione doświadczenie zawodowe jako lider IT w przemyśle produkcyjnym lub podobnym

- Znajomość systemów IT, systemów ERP, sieci i protokołów bezpieczeństwa

- Dobre umiejętności przywódcze i komunikacyjne

- Zdolność do efektywnego zarządzania i ustalania priorytetów wielu projektów i zadań

- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego - minimalny poziom B2


 

Korzyści:

- Konkurencyjne wynagrodzenie i pakiet świadczeń

- Możliwości rozwoju zawodowego (i awansu na IT Managera)

- Współpracujące i wspierające środowisko pracy

 


 

Dołącz do naszego zespołu i bądź częścią naszej historii sukcesu. Złóż wniosek już teraz, aby rozwinąć swoją karierę jako Koordynator IT w ekscytującej międzynarodowej firmie produkcyjnej!

Aplikuj do pracy
SZUKAMY KIEROWCÓW Mniej Więcej

Drogi Kandydacie,

 

Cieszymy się, że zainteresowała Cię nasza wiadomość.

Właśnie postawiłeś pierwszy krok, aby rozpocząć pracę

jako Kierowca kat. B w firmie DROMA.

Poniżej znajdziesz formularz, który pomoże nam w kontakcie z Tobą.
Wypełnij proszę poniższe dane i poczekaj na telefon z naszej strony.
Obiecujemy, że odezwiemy się do Ciebie w najbliższym czasie.

Jeśli posiadasz uprawnienia do kierowania pojazdami na kat. C, C+E 

lub D, również się nie krępuj.

Zostaw swój numer telefonu, aby poznać inne możliwości rozwoju w naszej firmie.

Aplikuj do pracy